tiistai 1. tammikuuta 2013

2O13

mockingjay yaykone coolhuh circle infinity pinkdots goldfire redfire weirdyea moi

Pitkästä aikaa mulla oli tosi hauska uusvuos, jota oon jopa oottanukki tosi paljon! Meillä oli mun isoveli ja kaks enoa perheineen ja mä vietin lähinnä aikaa mun serkun kanssa. Leikittiin vähän kameroilla ja valoilla ja kuvattiin rakettejakin jonkun verran, tosin laitoin tähän vaan muutaman parhaimman kuvan koska tihkusateen takia nuo kuvat näyttää niin sumuisilta .__. En oo muutenkaa mikää pr0 ilotulituskuvaaja ku tää kuitenki on vaan kerran vuodessa! Vaikka onhan toi kamera mulla ollu jo 4 vuotta.. eheh.

No kuitenkin tästä vuodesta: aika paljon kaikkea kivaa luvassa joten I'm looking forward for it!! :)

1 kommentti:

  1. sinut on haastettu! http://gotthewayofahurricane.blogspot.fi/2013/01/kiss-me-on-sidewalk-take-away-pain.html

    VastaaPoista