torstai 18. heinäkuuta 2013

I got this feeling on the summer day when you were gone.



Hellurei!!
Oon parhaillaan viettämässä ratsastusleiriä mutta tää postaus tulee tänne ihan for your entertainment ja niinku mulla oli jo puhetta tossa viime postauksessa, puhelimesta kuvia :)

Tein nää kaikki kollaaseiks koska muuten niitä ois tullu aika paljon, ja en ees ottanu kaikista kuvista mitä mulla on tässä vaa pelkästään Ruotsin reissusta viime torstaihin koska jostain syystä mulla on jo tullu muutama sata kuvaa tohon puhelimeen parin viikon aikana :D
(osa kuvista on tosiaan nähty jo mun instagramissa jos joku sattuu mua siellä seurailemaan ja jos joku ei seuraa nii se on sitte nnansku ja sinne löytyy myös linkki tuolta alhaalta)

Untitled
1. joku random saari jossain Itämerellä // 2. taiteellinen kuva laivan kannelta
3. PIZZAAAAA ja pepsiä // 4. paatti
5. JÄÄTEETÄ // 6. kirja ♥ :) (btw toi kirja on nimeltää Piiri ja se on aika paksu mut tähä mennessä se on ollu ainaki jännä!)
Untitled
1. muffinssi ja Mer-mehua Skärholmenissa :3
2. isosiskon tytön rippijuhlien ravintolasyöntihetki ja bacon & cheese hampurilainen ♥
Untitled
1. k5 Pikku Myy drinkki // 2. ilta-aurinko laivan kannella :):)
3. ängripörtsiä sun deckillä!! // paatti
Untitled
1. mun uudet converset :)) 59,90€ Spiritstore
2. rannekello jotai 20€ Ur&Penn
Untitled
1. Lintsillä on nykyää niiku vaa toi yks rannekejuttu??? outoo
2. KIERRERANSKIKSIA!!!11111 omg // kauniina vonkaputouksen jälkee <3 p="">
heippa!!!
(btw saatan tehä jonku leiripostauksen ku tuun taas kotii??? ehkä?? nobody knows)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti