keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Don't mind all my friends, I know they're all crazy, but they're the only friends that I have

maisenma
Terveterve jotain ihan törkeen pitkästä aikaa!!
Mua ei oo sitten oikeesti huvittanu yhtään blogata tai kuvata tai mitää pitkiin aikoihin joten siks mua ei oo näkyny ja kuulunu täällä :D Lisäks koulu vie ihan semisti aikaa ihan vaa senki puolesta että väsyttää iha kiitettävästi koulupäivän jälkeen. Eka koeviikkoki meillä oli tossa vasta äskettäin jonka 'tulokset' saadaan sitten tän viikon syysloman jälkeen n__n
Muttamutta oon tässä ajassa kuitenki kerinny käydä Heurekassa Body World -näyttelyssä, Imatralla viikonloppuleirillä (jonka jälkeen oli muuten paikat kipeenä koska en ollu ratsastanu varmaan pariin kuukauteen :D) ja sellasta perus mukavaa kouluarjen keskellä.
((mut oikeesti shh paras juttu täs ajas on se et yks mun lempiyoutubereista seuras mua tumblrissa hehehe))
kekrit
Jossai syyskuun kohdalla kai??? Käytii kekrimarkkinoilla ja siellä oli  Rohan tallien (??) tämmönen.. turnajaisesitys??? Tai jotai okei  mut kuitenki ne oli aik hienoi ja niil oli söpösii heppoja
random
Hehe, ei mul sit varmaa mitää sen kummempaa ollu, mut oli nyt pakko tulla päivittelee tätä blogia ettei tää nuupahda ihan kokonaa.
Mut heei nyt on jo lokakuun puoliväli ja kohta tulee jo joulu ja kaikkee ja mulla ois suunnitteilla ostaa jonkinnäkönen uus objektiivi mun kameraan joten ehkä mä sit jopa innostun taas kuvailemaan ahkerammin.

ps. menkää kattoo youtubesta The Vamps ne on söpöi ja niil on hyvii covereita ja kuunnelkaa myös toi niitten oma sinkku joka on tässä postauksessa tuolla linkitettynä hihih
ps. vihan liekit on reilun kuukauden päästä leffateattereissa!!! arvatkaa kellä on jo liput ensi-iltapäivälle (vinkki: mulla)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti