sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

after the thunder must come the rain



toppi 19,95€, Only
ear cuff 3,50€, Glitter
 

torstain Helsinginreissulta tarttui mukaan vain ear cuff, sen lisäksi raha meni vain ruokaan ja jäätelöön Ben & Jerry's kioskilta. perjantaina kävin Keravan Prismakeskuksen Kiivissä (vai onkohan se Kiwi?) ja Seppälässä, ja ensimmäisenä mainitusta löysin tuon ihanan Onlyn topin! eilen kerkesin jo ilmoittaa demi.fi:ssä haluavani iltalukemista, mutta jouduin evakoitumaan koneen luota ukkosen takia, joten löysin lehtiä lueskellessani helmikuun Demistä ohjeen DIY glitterkenkiin!! joten nyt mun pitää vaan ostaa jotkut kivat valkoset tennarit..
tänään me käytiin Klaukkalassa Viirin kirppiksellä, ja olin lähellä ostaa yhestä pöydästä hirveen kasan kynsijuttuja (Konad-laatan, kynsiteippiä, fimoja ym.) mutta luovuin kuitenkin ajatuksesta enkä ostanut sieltä mitään..

MÄ HALUUN TAAS UIMAAN!!!1 kuumakuumakuumakuumakuuma

4 kommenttia:

  1. Noi glitterkengät kuulostaa tosi kivoilta. :D Voisiks harkita sitä että laittasit meille kilteille lukijoille ton ohjeen tänne. (:(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl mä vaikka voisin sitte ku pääsen ite toteuttaa tota juttua :D

      Poista
  2. kiva blogi sulla :-)

    olis kiva, jos kävisit kommentoimassa mulle: http://words-of-thoughtss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toi paita on oikeasti ihana ♥ Niin ja toi glitterkenkäjuttu kuulostaa hurjalta, toivottavast pääset pian toteuttamaan sitä :3 Haluan nähdä lopputuloksen.

    VastaaPoista