maanantai 9. heinäkuuta 2012

the sun will shine, we'll have a good time



ollaa nytte kotiuduttu Ruotsin puolelta ja tässä postauksessa näkyileekin reissun kuvasatoa, aika paljon on laivalta mut pari kuvaa onki sit ihan mummolan pihalta :) teen vielä lähipäivinä toisen postauksen Ruotsin reissusta, koska tulihan sitä osteltuaki sieltä kaikkea.

ja koska mun piti sillon jo ennen lähtöä postata, mutten jaksanut parin kuvan takia sitä tehdä, niin laitan ne kuvat tähän, ei mulla oikeestaa muuta ollukkaa et värjäsin mun hiukset :D

ENNEN VÄRJÄYSTÄ: en iha oikeesti TA-JU-A miten nää näyttää __näin___ blondeilta tässä kuvassa??!! on siis kai värit vähä vinkselissä koska oikeesti ne oli ihan hiukksen ruskeemmat.. siis mun luonnollinen hiusväri on joku tämmöne ku tässä kuvassa!!11 mut anyways se vaaleenruskeekultajuttumikäolikaa oli jo aika haalistunu..
THE väri; Schwarzkopf LIVE Color XXL Hot Reds sävy 50 Hot Cinnamon. ja tossa paketissa toi väri näyttää tosi ruskeelta ja semmoselta..
ja mitä se sitten oli sen jälkeen kun äippä leikkas viel otsiksenkin: tummanpunaruskee! sellassessa kirkkaassa valossa noi näyttää viel punasemmilta, mut toi nyt on sellane suunnillee luonnonvalonen kuva :)
lopuksi theostoskuva: Kone Helsinki Jeans toppi 4€ (norm. hinta 22,95€), Tarjoustalo 
nomut nyt alkaa tunnelma tiivistyä ja mä oottelen tässä Adamin livechattia alkavaksi puol kaheksalta!! sitä ootellessa vois kattoa noi pari viimeviikon Tutka Roadshow -jaksoa jotka on jääny kattomatta!

1 kommentti: