sunnuntai 26. elokuuta 2012

I'm the light that turns on in the night

oljenkorret vettä jalanjäljet dansapausa sienii tulta järvi
me kotiuduttiin perjantaina Hauhosta leirikoulusta, josta nää kaikki kuvat on otettu. en laittanu mitään kuvia kenestäkään ihmisistä koska ei niissä oo mun mielestä mitään kiinnostavaa ulkopuolisten silmille :D kivaa kuitenkin oli, oltiin siis Lasten Kesä ry:n tiloissa Hauhon lomakeskuksessa Akkijärven rannalla :) joka päivä oli mukavaa tekemistä kuten lipunryöstö, boffermiekkailu ja mun oma suosikki jousiammunta (ja nyt mä haluaisin meille kotiin jousiammuntavälineet...)!

perjantai-illan mä vietin kattoen kaks viimestä jaksoa Teinidraculasta.. en tiiä millon neloskausi alkaa Suomessa mut siellä Briteissä ainaki vasta lokakuussa. oon nyt sitten vaa kuunnellu Gerranin musiikkituotantoa soundcloudista.. :)

tänään mä tilasin eBaysta yhden juttusen, mut en paljasta muuta ku et se on supersöpö ja te näätte sen sitte ku saan sen ;) SHHH kaikki jotka tietää mikä se on!!1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti