sunnuntai 2. syyskuuta 2012

I got nothing against New York sidewalks, but no one quite walks that walk like London girls

amerikancookiees ikkuna jäätävä kikme koulukirjat luumut nälkäpeli syyskuu tassunalla vaatteita vampyyriopas
taas on yks viikko takana maustettuna seiskaluokkalaisten tukaroimisella. läksyjen määrä tuntuu ja näkyy jo nyt, tosi ihanaa jos tää tahti jatkuu koko vuoden läpi!
sain luettua ne Vihan Liekit (se loppu oli kinda shock?!?) ja eilen katoin ton Nälkäpelin DVD:ltä..

for your information:
luumut on parasta syksyssä
kikatkaa mulle, toi mrsglambert on siis se mun tunnus siel ;)
sain taas vaatteita mun isoveljen vaimolta :))
tykkään noista suklaahippukekseistä...
kävin valtterin kirppiksellä eilen enkä löytäny mitää sielt :( sad.
en muistanu viime postauksessa kertoo et otin perjantaina 25. päivä elokuuta kolmannen reiän oikeeseen korvaani!! :)
nää postausten otsikot harvemmin liittyy mihinkää asiaa täs postauksessa, nytki joku Lontoobiisi mut oon kauheen koukussa tohon biisiin ja se on muutenkin ihanan tommonen pirtee ja haluaisin Lontooseen ja haluaisin asua siellä ja sitten voisin aina laulaa tuota koska olisin niin kamalan London Girl (8


... haha tykkäään mielummi kirjottaa tällee tällälailla näihi postauksii, ku välil tuntuu et kirjotan tänne hirveen vakavamielisesti (ja viel jollai wnb-kirjakielellä XD) vaik oikeesti en oo yhtää vakavamielinen :D:D:D
 ^ HAHA TAIDAN OLLA VÄHÄN SEKAVALLA MIELENTILALLA TÄLLÄ HETKELLÄ :D:D:D:D:D: vitsi mikä selitys ei jumpelauta :D:D:D: hahahahahahahaha hehehehe en yhtää ihmettele jos mul ei koht oo lukijoita ku täs tapahtu nyt joku total sekoamine :D:D:D:D:D: MUT JOO TERVETULOO VAA TUTUSTUU MUHUN
.. ok nyt rauhotun. en jaksais oottaa et se mun eBay-tilaus tuleeeeeeeeeeeee!!!

1 kommentti:

  1. Meillä on näköjään sama enkku ja ruotsi kirja :) Ainut vaan et oon seiskalla :D

    VastaaPoista