lauantai 8. syyskuuta 2012

just let the haters hate

kengätlaukut nintendopuhelin pelastuspallero stitchlumottu Kasasin taas viikon kuvasadon ja se näyttää tältä, alkuuviikosta olin kipeenä joten sain aikaseks kuvata jopa kurkkupastilleja ja nenäliinoja koiran ja Nintendo DS:n lisäks... Haluisin jo päästä käyttämään noita kenkiä mut musta tunttuu et viel on liian lämpöset ilmat.. noi laukut sain kans sillon mun isoVELJEN vaimolta (hahaha toivon ettei kauheen moni kiinnittäny huomioo mun viimepostauksen kirjotusvirheesee :D:D).
Joo tosiaan tiistaina sain ton mun eBay-tilauksen joka oli siis tommone silikoninen Stitch-takakuori puhelimee :3 Torstaina hain kirjastosta ton kuudennen Yön talon mut en oo viel jotenki lukenu sitä paljoo...

Tosiaa Tiia tuli meille eilen yöks ja ollaa nyt lanitettu Unicorn Dashin parissa ja tänään käytiin kahen tunnin maastossa islanninhevosilla Mintzun tallilla ja oli taas kerran kivaa! Ollaan tosiaan oltu siellä 3 kertaa aikasemminkin. Tälläkertaa Tiia meni Jumbolla ja mä Alfalla josta saatte tähän loppuun pari kännykällä kuvattua kuvaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti