lauantai 22. syyskuuta 2012

yeah the stars, they align

retulapsi puheelin
ostokset
puolikuristava panta 27,50€ 5€, joku Laukaalainen eläinkauppa // Microsoft hiiri 29,90€, Tarjoustalo // cockeri-avaimenperä 9.95€ 4,99€, Tarjoustalo
oksa laskin järvi brokenenglish
Pahoittelen tämmöstä pientä postaustaukoo mitä on ollu, mut ei oo vaa innostnu kuvata ja postailla hirveesti... En oo oikeen tehny mitään kovin erikoista, viime viikonloppuna tosin oltiin Tiian kanssa mun iskän kaverin mökillä Jyväskylän lähellä.

Peruskoulun viimesen vuoden eka koe oli eilen ja mun mielestä se meni kyllä ihan hyvin! Matikka oli siis kyseessä ja trigonometria, toivotaan et siitä ainaki se 9 alkava numero irtoo :)

Tosiaan mun oman koneen hiiri irtisanoutu viime viikonloppuna joten kävin ostamassa tommosen söpön pinkkimustavalkosen hiiren!! :D (Niinku, miks mun pitäis tyytyy johonkin rumaan mustaan/harmaaseen, kun saa tommosen värikkäänki?)
Tän homman lisäks mun lyhyemmällä (KITTI)objektiivilla on lieviä tarkennusongelmia (joudun välillä käyttämään manuaalitarkennusta joka on muuten pebasta koska en osaa :c). Pitäis siis semmonenki joskus saada uus ja fisheye ois kans kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti