sunnuntai 2. joulukuuta 2012

wasn't looking for trouble, but it came looking for me

wtj lippulaine luminaama koivu lumikukkula kukkura pimeepaiste

Heipähei!! Selvisin viimeviikon tetistä aika hienosti vaikka maanantaina tetin jälkeen olin ihan loppu mut loppuviikosta sain sit nukkuu iha kunnolla kun heräsin vasta puol ysiltä :) Eilen tosiaan alko joulukuu (no shit sherlock!!1) ja perjantaina sateli kivasti lunta ja tänään sato lisää ja haluun laskettelemaan ja haluun et kohta on joulu sitte mun synttärit sit MAALISKUU (viel 110 päivää keikkaan jos joku ei tienny..)

Hm torstaina kotitutin mun Wreck This Journalin jonka tilasin tonne Suomalaiseen kirjakauppaan jo parisen viikkoa sitten ja ajattelin tehä siitä jonkun erillisen postauksen jossain vaiheessa niinku et mitä oon jo siihen tehny :) Ja sillon kävin myös hakemassa lippurakkaat ärrältä. Noista kaks pitäis tosin toimittaa Tiialle joku kaunis päivä..

Ja mitä vielä... ainii eilen varattii Tiian kans enskesän leiri ja otamme taas suunnaksi Einolan tallin Imatralla, mut nyt me mennää vasta seiskaleirille joka on siis estepainotteinen. Ennen me ollaa oltu ain joskus kesäkuus leiril.. mut ku Tiial on ripari(juttui)
Muistin just etten ikinä tehny mitää postausta tän kesän leiristä.. hups.

Ainii tänä viikonloppuna oon asustanu tääl meillä mun isoveljen ja sen vaimon ja niitten lapsien kanssa koska mun vanhemmat lähti mun tädin synttäreille Kajaaniin ja ja öö oon nukkunu vähä huonosti koska eka illal ei väsyttäny sit valvoin ja sit koira tai joku muu herätti mut 7-9 aikaa aamulla.. Onneks muute ens viikko on vaa kolmipäivänen koulussa ja keskiviikko on muutenki jotenki special koska itsenäisyyspäiväbaardit.
Ja tämä rahvaanomainen elohiiri on kiusannut minua melkein joka päivä oikeassa silmässä. Fuck you.

Joo nonii eiköhä tää ollu tällä erää tässä ja nähään täs joku päivä ton WTJ:n parissa!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti