perjantai 7. joulukuuta 2012

WRECK THIS JOURNAL #1

Hola pojat tässä tulee WTJ-postaus part 1 eli näitä tulee sitten lisää jossain vaiheessa kun olen kehittänyt tuon kirjan tuhoa enemmän :) Tähän mennessä oon vaan tehny tommosia epätuhoisia tehtäviä koska en oo vielä viittiny kastella tai likastaa sitä ulkona :D Mut joo en jaksa selittää enempää joten kuvat puhuu puolestani ;) colorentirepage chewonthis
uskokaa tai älkää mut se oli hyvää :))) ♥ ok not.makeapaperchain
mun luovuus rajoittuu mustaan ja keltaseen väriin showerwithjournal
SAVE WATER SHOWER WITH BOOKS ♥ eiku smellofyourchoosing
sori etten saanu tätä blogii tuoksumaan tolta sivulta mut kuvitelkaa siihe jotai kivaa :)))) connectthedots
ehk mun oikeesti pitäis tehä tälläsii enemmä nii mun muisti kehittyis.. hmm. tajusin muute vast jälkeepäi et toi näyttää iha joltai raketilt XDlefthandwriting
en kommentoi. mut oon kyl suhteellisen hyvä kirjottaa vasemmal kädel.closethejournal

glambertsholdon
koska Hold On on parasta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti