perjantai 1. helmikuuta 2013

You can take my heart like a criminal, won't you make me believe I'm the only one

yay boooooks bottles angel moviesjee itsgettingcloser
14 päivää hiihtolomaan - 49 päivää Adamin keikkaan - 120 päivää kesälomaan - 163 päivää leiriin - 294 päivää Vihan liekkeihin
Yay I'm still alive!! Oon nyt ollu tällee kivasti viikon flunssassa, joka sisäls kuumetta, huonoo oloo, kurkkukipua ja nuhaa ja tää ei varmaa lopu ikinä mut onha täs kotona Vampyyripäiväkirjoja kattellessa ollu iha mukavaa :))
Toi "TÄMÄN POSTAUKSEN THE BIISI" tulee tällä kertaa Spotifyn kautta koska tota mahtiremixiä ei löytyny youtubesta :d
En oikeesti ees tiiä mitä mun pitäis kirjottaa tähän mut ei kaiketi mitään.. ei mulla ees oo mitään asiaa :D
Mut oikeesti 2 viikkoo hiihtolomaan!!1 Hiihtolomasta tulee paras koska mökkeilemään ft. Tiia ;)) Sillon mun pitäis päästä myös kampaajalle ja voisha nää hiuksetki vaikka värjää sillon :D

ja.. ja.. öö.. tumblr on paras, ok?!
ja tiistaina oli niinku Glamberttien THE PÄIVÄ koska THE KING (= Adam Lambert) was born on 29. tammikuuta 1982.

... pitäiskö mun siriusly kirjottaa nää postaukset enkukski ku nää on muutenki jo tämmöst Finglishiä :DDDDDDD

1 kommentti:

  1. kuvat vois olla valosempii (:

    > Kurkkaathan? <
    http://twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista