lauantai 23. helmikuuta 2013

I wish you could see that you're the antidote to everything except for me

mäntyjäjuuu aikapimeetähei vähäjäissächillijäbä coolstuff korujajee iihhaniavaateita
farkut 19,90€, Gina Tricot // 2 t-paitaa 15€, Seppälä

Moi ja terveisii täält melkeen loppuneelta hiihtolomalta
Mökkireissu oli aika jännittävä, käytii 2 tunnin maastolla suomenhevosilla ja käytiin Jyväskylässä shoppailemassa vähän ja sain vihdoinkin ostettuu tohon Nominationiin A-palan (okei tartten viel toisenki) ja sitten ostin ton venytyskorunki joka on 1,6mm eli aika pieni vielä koska aattelin venyttää tota yhtä reikää nyt ainaki.. jonku verran.
Torstaina kävin äitin kans kampaajalla ja mun hiukset on nyt nii oudon tuntuset ja näköset ku pituutta lähti vähän pois. Ja värjäsin eilen kans mun hiukset enkä tajuu miten mul aina tulee nii tummat kaikista väreistä vaikka ne ei oiskaa tummia :DD

Mut enää alle kuukaus ja sit Hartwall Areena Hyvä minä joka tajus tän koko jutun vasta toissailtana ainaki melkee kunnolla todeks mutku tuntuu vielki nii uskomattomalta ja sit olin ihan sekasin kaikesta koska Vampyyripäiväkirjatki oli nii jännät ja asdfghjklööä mulle ei pitäis tarjoilla tämmösiä viihteitä jotka on ku jotai huumeita, ok??

Ja btw (jos joku ei huomannu eheheh) vaihoin tätä blogin ulkoasua AND I REGRET NOTHING, mustakeltanen on vaan upee väri (8 if u know what I mean ;););)
.. okei oon välillä vähä outo mut luulen et tiiätte sen jo XD
mut en oikeesti ain välil jaksa kirjottaa tätä blogii sillee siriusly kirjakielel ja kaikki upeasti isot alkukirjaimet jne koska se ei vaa jotenki oo yhtää mun tyylistä, käytän ain vähä tätä mun omaa nanskutyyliä netissä :DD mut jos ette tykkää mun nanskutyylistä nii emmä kyl oo teitä pakottanukkaa lukee mun blogia (8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti