perjantai 29. maaliskuuta 2013

I feel something so right doing the wrong thing, I feel something so wrong doing the right thing.

jeeaamunkoi nenu ooolalalaaa thestarscarf korva booooooookshehehetaasnenu

Moi OneRepublicin uus levy on mahtava ja Counting Stars on parasta.
Viimeisin viikko on kulunu aika nopeesti, ja oon kerinny käyä Fazerin tehtaallaki JA KATTOKAA NYT toi Geishapaketti on nii söpö tommonen pieni :3 Ostin myös mun uuden rakkauden, mustan tähtihuivin. Näin ton jo parisen viikkoo sitten Tarjoustalossa mut ostin sen vasta viime viikolla ku oli ylimäärästä rahaa :) En tiiä mut taidan vissii tykätä tähtikuviosta tjtn ja yleisenä infona oon vaihtanu jo 3mm venytyksen mun korvaan ku en varmaa ees ikin kertonu tääl blogissa et tilasin noita :D No kuitenki, se 2mm on vaa semmonen musta perus spiraali MUT TÄÄ aah tähtikuviooo. Huomasin vast nyt et hetkinen mun lempibiisi Nativeltaki sisältää sanan Star w t f mut ei se kai mitää.
Ja hei viel sain ton Yön talo 7 kirjastosta mut en oo viel alkanu lukee sitä ku pitää suorittaa toi Across The Universe finaalii asti ekaks.

Hmmhmh must tuntuu et unohin taas jotai mistä mun piti kirjottaa mut ku en oo oikee taas jaksanu kuvaa ja bloggaa nii...
Mut muuten mä varmaa oon joskus ennenki puhunu tääl blogissa mun koiran omasta blogista ja aloin pitää sitä taas uudellee et jos jotai kiinnostaa lukee tosta tohelosta vähän enemmän niin sit voi suunnata TÄNNE

OH MY GOD sorry dudes mul ei näköjää ollu mitää kuvaa siitä paidasta nyt tähän postaukseen (vaik luulin et olin ottanu siit jotai kuvia.. no ei sitte) mut joo siit on kyl yks kuva instagramissa jos joku haluu käydä stalkkaamassa nii se mun nimi on tossa sivussa mut kyl mä varmaa joku kaunis päivä laitan siit ihan kunnon kuvan C:

2 kommenttia: