maanantai 21. toukokuuta 2012

I'm sick of laying down alone with this fever


mun lauantaifoodit
toppi 4,95€ H&M // housut/legginssit 16,95€ Pieces
en suosittele. pahan makusta :d
omituinen pakkomielteeni pelata Simssiä aina kun oon kipeenä...


Pitkä helatorstain ansiosta ollut viikonloppu on takana, jolloin Tiia oli meillä 2 yötä, käytiin Jumbossa ja Danin kanssa ekoissa mätsäreissä. 
Lauantaina mulla alko joku oksennustaudin tapanen, oksetti hirveesti mut silti mitään ei tullu ja ruokahalut on normaalit, eilen mulla oli ihan normaali olo mut tänään aamulla oli taas niin huono olo etten menny sitten kouluun, joten vietin päiväni kotona dataillen mm. katsellen netistä Vampyyripäiväkirjojen 3. tuotantokautta :)

Huomenna ois sit tarkotus selviytyä koulunpenkille, ainaki et jos vois käydä tekemässä tän vuoden viimesen kokeen aiheesta terveystieto ja pääsis sit illalla ratsataan c:

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia :) Banneri on myös hieno c:

    VastaaPoista
  2. Haastoin sut!(: Käy kattoon ohjeet mun blogista:

    http://rainbow-blogspot.com

    VastaaPoista
  3. uh ah mäki olin äske tos kohas vamppiksis ;;)))

    VastaaPoista