sunnuntai 25. marraskuuta 2012

It's late at night, and I can't sleep

onnittelut suklaajoulukalenteri karvakorva jaroflights ostostime pelastus kuulokkeet

Heipähei taas!! :) Mulle tuli torstaina postissa sellainen ruskea paketti jossa oli joulukalenteri, nam! En oo ikinä ennen voittanu mitään tommosissa, siis kun osallistuin Fazerin sivuilla semmoseen arvontaan :)
Laitoin noi mun jouluvalotki järkevämpään paikkaan kuin katosta roikkumaan, Tarjoustalosta löyty tommosen kolmen erikokosen lämpökynttilälyhdyn setti joka makso parikymppiä niin mä sit otin sen pienimmän ittelleni! d:
Ja en nyt tiiä miks kerron nyt täs alempana näistä ostoksista mutten jaksa sählätä niitten kuvatekstien kanssa ELI tuo koirien joulukalenteri makso kai 4,99€ K-Citymarketissa, Schwartzkopfin hiusöljy oli 6,80€ Tarjoustalossa ja Neutrogenan kasvoveden hintaa en muista mut kai seki oli jotai 5-6€ Tarjoustalossa.. :) Ja noi kuulokkeet makso.. ehkä 8.45€? Tarjoustalosta neki, en oo viime aikoina missään muualla käynykkää!!! Ja kaikista parasta näissä ostoksissa on se, että en oo käyttäny omia rahojani niihin ollenkaan (feel like a hemmoteltu kakara...) koska oon viikon säästökuurilla koska HUOMINEN (josta muuten johtuu myöskin toi postauksen otsikko....) ja tättäräräää mulla on kyllä ne rahat kasassa jos vain hilukasa on tullut tililleni!!

Öö mitäs vielä.. menneellä viikolla oli 4 tai no 5 koetta, äikkä (josta tuli 9½), sitten keskiviikkona oli bilsa, torstaina terveystieto (+ köksän käytännön koe) ja perjantaina englanti!! :)
Ens viikolla sitten tettiin Mustiin & Mirriin.
Kouluu on oikeesti ihan hirveen vähän enää jäljellä, jotai 13 päivää kai jos ei lasketa ens viikon tettiä!?!?!?!

Mut nyt minä the himolenkkeilijä lähden koirani kanssa huitelemaan ja sitten illemmalla YRITÄN saada unta ja YRITÄN nukkua koko yön... never gonna happen. Kiva varmaa niille siel M&M's ku tuun heti ekana päivänä tosi pirteenä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti