keskiviikko 21. marraskuuta 2012

yeah your look takes me to paradise and it shows

jouluomena aamunkoijule aamunkoitaustakuva aamunkoiirttarit jouluvalo dotsinthedark

Moi tässä kuvia torstailta lähtien jolloin join ekan kerran tänä vuonna jouluomenalimua :) Purin mun "ääktwilightloppui"-masennuksen kaikkeen tommoseen Breaking Dawn höpsöilyyn tosta julisteesta tietokoneen taustakuvaan asti.. ja sunnuntaina mä sain noi söpöt jouluvalot Citymarketista, makso 7€!

Mä luulin että märehtisin vieläki Twilightin loppumista, mutta en oo oikeestaan viime päivinä ajatellu sitä ollenkaan, sillä maanantaina tapahtu se, mitä oon oottanu tässä jo 2 vuotta.. tää on nyt pakko kertoo pitkäjänteisesti ja tunteikkaasti koska on pakko!!! :D
Eli oltiin yhteiskuntaopin tunnilla klo 9-10 tietokoneella koska piti ettiä tietoja oman yrityksen perustamisesta, ja kukapa ei ois menny sillon vähän Facebookkaamaan... voin sanoo et mun mielenterveydelle ja kouluun keskittymiselle se ei tehny yhtään hyvää, koska melkeen heti ekana siellä paistaa nrj:n uutinen "Adam Lambert saapuu Suomeen, katso sivuiltamme milloin!!" Mun eka reaktio oli sellanen "MITÄH?!?! OMGOMGOMGOM EIKÄÄ!!!" ja sitte vaa tärisin siellä luokassa sillä penkillä ja sönkötin jotain epämäärästä ja klikkailin itteeni epätoivosesti ympäri nrj:n sivuja kunnes mä löysin ettimäni ja meinasin oikeesti tippua tuoliltaki varmaan, mut ADAM LAMBERT TULEE 22. MAALISKUUTA SUOMEEN KEIKALLE!!! (vaik luulen et kaikki tietää jo koska loppujen lopuks maanantaina netti oli täynnä tätä uutista...). Hyi kauhee nyt mua jännittää ihan sairaasti saanko ne liput koska ne tulee jo maanantaina myyntii... ja yritän tässä parhaillaan säästää tän viikon aikana 50€ kasaan että saisin sen upean seittemänkympin permantolipun :) Mut mä pystyn siihen!
Ja oon ikuisesti kiitollinen sille joka keksi et ne tulee just tona maanantaina myyntiin koska TÄTTÄRÄRÄRÄÄ menisin normaalisti silloin kaheksaan kouluun mutta koska on TET-viikko niin meen vasta kymmeneeen lalalalalaaaaaaaa ~
.. enkä voi oikeesti vielkää kyetä tajuumaa et tää on totta ja oon nii onnelline ja jännittyny ja kaikkee yhtäaikaa mut mun elämän tärkein mission: nähdä Adam livenä....  omg aaaaaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti