sunnuntai 4. marraskuuta 2012

they say that we are only hopeless and alone and they say, we don’t know who we are

hiljainenmissmix metwihardit manhattan punainenvalo dreamer suklaabrowwniee

Ja Adam tulee taas ja vetäsee täydellisen biisin ja sen sanat on taas täydelliset ja se on muutenkin ihan perfecto ja Glambertit ympäri maailman on innoissaan ja radioissa pitäis soittaa tätä, JUST HOLD ON.

Tosiaan, eka kouluviikko loman jälkeen on ohi ja huomenna alkaa jo seuraava.. mitää kovin ihmeellistä ei oo tapahtunu taaskaan, keskiviikkona tuli tosin varattua paikat tonne Twilightin viimeseen osaan ja sitten 12 päivän päästä kattomaan sitä!

Mä oon taas paininu hirveitten ajatusten ja päätösten keskellä, pelottaa ajatuskin että yhteishaku on jo 3 vai 4 kuukauden päästä.. oon taas muuttanu mun mieltä mitä mä haluun tehdä peruskoulun jälkeen, ja mulla menee varmaan kohta hermo itteeni kun en osaa päättää oikeesti mitään tai pitää sitä päätöstä. Ois nii paljon helpompaa ku vois vaan hypätä koko lukio/amisjutun yli ja viisastua itestään ja päästä hyviin töihin ja saada hyvää palkkaa. Mut ehkä on vaa parempi tehdä kaikki hitaasti, ettei mun tartteis stressata sen kanssa jos joku on liian vaikeeta tai on liikaa koulua tai jotain tällästä. Mä oikeesti ootan tosi paljon sitä että pääsee pois peruskoulusta, koska oon ollu tossa samassa koulussa nyt 8 vuotta niin.. en mä tiiä. Kyllästyttää. Mä tarviin vaihtelua mun elämään, mut kun en mä voi tietää et missä sitä sais tarpeeks. Toisaalta ois vaan niin helppoo jäädä peruskouluun, jossa meille tuodaan kaikki tarjottimella, ei tarvii tehä paljon omia päätöksiä, vaan meille kerrotaan miten kaikki menee, asiat on itsestäänselviä.

Mä tahtoisin mielelläni kertoo tässä blogissa teille lisääkin mun omasta tulevaisuudesta - haaveista, tavotteista jne. Ajattelin kuitenkin tehä siitä ihan oman postauksen joten jätän ton äskeisen turinan tohon. Mulla olis niin paljon ideoita erilaisiin 'teemapostauksiin' joten joko mä voisin toteuttaa ne kaikki, tai sit te saatte kommentilla kertoo mitä te haluutte et mä teen. Ainakin mua kiinnostais tehä toi tulevaisuusjuttu ja kysymyspostaus :) Joten kommentoikaa lapset, KOMMENTOIKAA!!

Ja oon muuten jo pari kertaa ottanu videoille jotain mun omia höpinöitä, mut en oo oikeen saanu aikaseks julkasta niitä tänne, kun ei niissä oo ollu mitään järkee. Mut joku kaunis päivä mä ehkä julkasen jonkun tänne, tai oikeestaan sen kysymyspostauksen vois EHKÄ tehdä videolle.

Ja ennenkuin tää postaus venyy kilometrin pituseks nii sanon MOIKKA! Ja oon aika varma et kirjotan tohon alle viel jotain p.s. -juttuja..

p.s. KUUNNELKAA OIKEESTI TOI BIISI KOSKA SE ON PARAS. niinku mä sanoin. täydellinen. ja sanoinhan et laitan p.s. -jutun. ja halusin sanoo viel et alotin tässä postauksessa aika monta lausetta ja-sanalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti