lauantai 21. huhtikuuta 2012

what doesn't kill makes me stronger









 mä nyrjäytin mun nilkan torstaina ku olin Danin kans lenkillä. se on nyt vähän turvonnu, ja näyttäis kans siltä et tulee joku mustelman näkönen tohon. en päässy sen takii kouluun eilen, ku olin yksin kotona aamulla enkä siis voinu kävellä kunnolla. buranan voimilla oon nyt saanu sen siihen kuntoon et ei siihen enää hirveesti satu. meni siinä sitte perjantai vampyyripäiväkirjojen 2. tuottaria kattoessa ja dataillessa. toki illalla pääsin tallille hoitamaan Kerttua, mut en ottanukkaa kameraa mukaan joten ehkä ens kerralla sitte. pitäis ostaa joku harjalaukku tmv. ku niitä harjoja viime viikonloppuna putsatessa tajusin et se pakki on ihan älyttömän iso mun harjakokoelmalle. lisäks sellane laukku ois varmaa helpompi kantaa mukana.
tänään käytiin Prismassa ostamassa uus turvaverkko tramppaan ja koottiin se sitte. oltais ostettu kans uus reunasuoja, tai mikä toi pehmike tossa vietereiden päällä sitte onkaan, mut Acon ei ollu auki. ostetaan se sitte  myöhemmi tai vasta ens vuodeks. en nyt hirveesti hyppiny siellä ku toi nilkka nyt on vähän tossa kunnossa mitä kuvassa näkyy mut..

ens viikon suunnitelmista, tai no, tapahtumista että..
maanantaina varmaa niinku kuukauteen improkerhoa! tällä hetkellä ei kyllä huvittais mennä sinne, tai ei niinku vaa jaksa mut kyl siel sit kuiteski yleensä hauskaa on.
tiistaina on ranskan koe, jippii. ajattelin lukee siihen joo, mut eri asia kuinka paljon jää päähän ku ei niiltä tunneiltakaan oikeen saa mitään irti.
loppuviikosta ei nyt oo kai mitään kummempia, toivottavasti ainaki saisin ne uudet silmä- ja aurinkolasit ens viikolla. tosiaa viikonloppuhan on pidempi ku on vappu, ja ollaan kai ehkä Tiian kans menossa sinne lemmikkimessuille pummimaan ilmasia koiranruokia tai niinku kyl meil on ollu suunnitelmissa et se tulee meille muutenki vappuna yöks ja kännäillään juodaan simaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti