lauantai 14. huhtikuuta 2012

we have to go back in time



12,50€ (?), Eurohunter, Tarjoustalo

14,95€, Seppälä. Klubikortilla -20%!

6,60€, Prisma
tänään sain sit aikaseks tehä tän ekan uuden postauksen, koska mähän siis poistin kaikki vanhat postaukset tästä blogista ja silleen. en sit kuitenkaan vaihtanu osotetta. en nyt laittanu hirveesti kuvia, ku ne oli kaikki jo aikoja sitte otettuja.
eipä tässä oo mitään kummosempia tapahtunu, viime viikonloppuna tosiaa oli pääsiäsloma, jonka vietin lähinnä kotosalla. tiija oli meillä yötä la-ma ja maanantain me käytii kans kattoo Nälkäpeli. tiija tosin näki sen sillon jo toisen kerran, mut mä ekan. tykkäsin, ja säikähin. popitettiin tiijan kans Jennifer Lopezin ja Pitbullin uutta biisiä Dance Againia! ainii, sillon loman perjantaipäivänä värjäsin mun hiukset.
kouluviikko oli tosi tylsä, vaikkakin yhen päivän normaalia lyhyempi. tiistaina oli ratsastus, menin ihanaisella Pollylla (bannerin rautias tähtipäinen poni), joka on btw mun lempiponi ja hypättiin. keskiviikkona sain mun hissankokeen takas, ja olin erittäin pettyny, en ees halua kertoo kuinka suoraansanottuna paskan numeron sain. no, ei voi mitää ku olin kipeenä sillon ku se ois ollu oikeesti ja sit ku tein sen nii samana päivänä oli kans ussan koe, jossa oli lyhyempi koealue joten fiksuna luin vain siihen.
eilen oltiin tiijan kans hoitajakokouksessa ku haluttii alkaa taas hoitaa, ku mehän vaihettiin syksyllä tallia jollon lopetettii vanhoilla hoitsuilla. oisin tietty halunnu Pollyn, mut sillä oli kaikki päivät varattu, joten otin sit vähintään yhtä ihanan Kertun (bannerin toinen, tummemmanruskea ponski). Kertulla oon menny vaan kerran, mut tykkäsin siitä heti.
tänään on ollu hirveen tylsä päivä, koska ulkona on ankeen sateista. käytii päivällä tarjoustalossa ja Prismassa josta ostin noi kuvissa olevat jutut, tosin noi tennarit tuli ostettua jo viime viikon torstaina ku meillä oli jo sillon lomaa.
no, jos  tänne nyt sit eksyy jotain uusia ihmisiä, nii kai sit pitää kans vähän esitellä itteensä. omistan nimen Janita, mutta mua kutsutaan myös nanskuks. oon 15, täytin tammikuussa, eli vuosmalli on 1997. ulkonäöstäni sen verran, että mulla on punaruskeet (värjätty on joo, piiloblondi oon) hiukset, sini-harmaat silmät ja silmälasit. omistan maailman ihanimman koiran, cockerspanieliuros Danin jolla on ikää 10kk. harrastan siis ratsastusta, jonka saattoi ehkä jo arvata, Enjalan tallilla käyn. kohta on 5½ vuotta harrastettu tätä ihan parasta juttua! sittensitten.. käyn kans improkerhossa, eli se on sellanen.. teatterikerho. sit kans kuulun 4H-yhdistykseen koska siellä on sellanen kivsu koirakerho jossa käyään Danin kans. tykkään hirveen paljon kans valokuvaamisesta (Canon EOS 500D on kaveri) ja kynsien lakkaamisesta. ja tietty dataamisesta, kukapa ei? musiikkimakuni on tosi laaja, mut yks ehdoton lemppari on Adam Lambert. lisäks sit Enrique Iglesias, Britney Spears, Pitbull, Jennifer Lopez, Reckless Love ym. Adamin lisäks fanitan Paul Wesleytä, siis Vampyyripäiväkirjojen Stefanin näyttelijää. tykkään kans _entisestä_ Robert Pattinsonista, mut se et miltä se nykyään näyttää sen lyhyitten hiuksien ja kamalan parran kans on sit eri asia.. Twilight on tietty kiva leffa- ja kirjasarja!

ja sit uusille tiedoks: mun ei tosiaan oo tarkotus joka kerta kirjottaa näin paljon tätä tekstiä, vaan aattelin nykyää ehkä enemmän painottaa kuviin, mut nyt ku tää oli periaattees tälläne esittely ni tuli tietty vähän enemmän.

heittäkää kommenttia ja sellasta !

p.s. otin käyttöö tän uuden bloggerin, tää on hiukan outo ja sellasta, mut ainaki pystyn nyt laittaa kuvatekstit noihin kuviin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti