torstai 11. lokakuuta 2012

I can turn into the North Pole and show you what is cold

harmaus riitasointu robinhajuvesi työjatulevaisuus

Tästä kuvienpaljoudesta voi päätellä kuinka toiminnantäyteinen (not) vähän yli viikko mulla on ollu.. Muutenki tähä nyt tuli yks kuva vähemmän koska ihanainen bloggeri päätti vähän kettuilla mulle eikä suostu näyttämään sitä *sydänsydänsydän*

En oo siis oikeestaan tehny paljon mitään erikoista tai muutenkaa kuvaillu hirveesti.
Tiistaina olin ratsastamassa ja menin ekaa kertaa Kelmiinalla ja hypättiin. Tarkotuksena ei ollu mennä hirveen isoja, vaan keskittyä kaarteiden ratsastamiseen, joten mentiin ristikoita ja lopuks hypättiin kaarteella n. 50-60cm esteet :)
Eilen koirakerhossa olin tosi tyytyväinen Daniin, ku se jakso keskittyy mun kuuntelemiseen sillonku me tehtiin jotain, koska toisinaan tota tuntuu kiinnostavan vaan ne muut koirat tai kaiken maailman hajut. Ja kerroin tän täällä koska en jaksa päivittää Danin omaa blogia enään koskaan.

Mut hei ensviikon koetuksina on fysiikan, biologian ja ruotsin koe mut sen jälkeen on viikon mittanen syysloma!! (Oisko hyvä tavote jos postaisin sillon lomalla joka päivä tai vähintää joka toinen päivä? Kuvia tosin varmaan tulis vähemmän mut kuitenki!?) :)

2 kommenttia:

  1. Täällä ei näytä olevan kauheesti kommentteja tässä sun blogissa ;( Mutta mä tuun nyt kommentoimaan :-D Nää sun kuvat on tosi hienoja ja sulla on just sopiva määrä tota tekstiä näissä sun postauksissa :) Sit vielä toi sun Adam Lambert fanitukses ♥ :-D
    Myös se on tosi ihanaa, että sä löydät aina tosi hyvät otsikot noihin sun postauksiin, kuten esimerkiks ''after the thunder must come the rain'' ♥

    VastaaPoista