lauantai 27. lokakuuta 2012

I wish that this night would never be over

luminurmi lumikuusi lumikoira lumilehdet ruutupaitakollaasi
JC ruutu/flanellipaita, 3€, kirpputoriGLOGIA

Can't believe I made this!! Postasin joka toinen päivä!! Hurjat alpoodit minulle :))
Mul oli kauhee otsikko- & musiikkiprobleema tän postauksen kans koska en oo täs viimesen kahen päivän aikana kuunnellu muuta ku tätä Trespassing EP:tä..... joten lisää Adam-remixejä teille, olkattees hyvät!!

Eilen sato ensilumi, jee!! (Ja kukaa ei varmaa tienny tätä..) Vaik toi nyt ei varmaa kauaa pysy nii kuitenki on kivaa eikä tuol ulkon ees oo kylmä jos vaa osaa pukee kunnolla päälle!

Tänää musta on tuntunu koko ajan iha silt et ois sunnuntai, mut sit on kyl iha kiva et on vasta lauantai koska maanantaina on taas tää oi niin ihana back to school -hetki.. nomut anyways, kävin tänää mun äitin ja mun isoveljen vaimon kans tossa Femmatorilla kiertelemässä ja äiti osti mulle sitte ton kivan flanellipaidan, ku oon jo vähän aikaa ettiny jotain ton tyylistä ja sit otettii sielt mukaa semmosii hintalappui ku mennää joulukuus viemää sinne tavaraa myyntii :) Juotii tänää myös tän talven ekat glögit

Ja sit vielä kerran niistä Disney-leffoista!! Kannattaa kattoo myös semmone ku Starstruck, se on kans hyvä (vaik se juoni oli kyl aika ennalta-arvattava) :D Mun mission on tosiaan tässä tän ilmasen kuukauden aikana kattoo ihan ne kaikki semmoset näytellyt Disney-leffat sieltä Netflixistä.. (8

1 kommentti:

  1. haastoin sut! (-:
    http://lauraaww.blogspot.fi/2012/10/liebster-blog.html

    VastaaPoista