torstai 25. lokakuuta 2012

nights grow colder every moment

nurmi lapanen auringonvalossa lehdet viikonloppuherkkujaaa beforeidie

Aamulla takapiha oli ihan kuuranen mut koira halus olla vaan koko päivän ulkona. Muutama pieni hassu lumihiutale leijaili maahan ja koristeli terassin. Illalla olin kolmen asteen pakkasessa lenkillä. Mut tykkään tästä, enkä malttais oottaa että lunta tulee ihan kunnolla!

Oon takannu nyt 4 päivän aikana 4 Disney-leffaa (Wizards of Waverly Place: The Movie, Geek Charming, High School Musical & High School Musical 2) ja ainakin 5 jaksoo Teinidraculaa. Suosittelen muuten noita kaikkia leffoja kaikille koska musta ne on ainaki ihan hyviä (koska David Henrie & Zac Efron...)!! ;D

Luin Riitasoinnun eilen loppuun ja gosh se on hyvä kirjasarja, vaikka se eka osa jäljitteli Houkutuksen kaavaa, mut toi toka osa oli ihan mahtava! Varasin tänään kirjastosta sitten kolmannen osan, Hiljaisuuden, ja lainasin samalla ton Ennen kuin kuolen äikän lukudiplomia varten (heh en ainakaa lukenu sitä jo 5 kappaletta...). Jätän siis sen Veren voiman luettavaks.. jonnekkin kun oon selvinny näistä kirjaston antimista :D

Mut nyt mä meen päättää minkä leffan mä seuraavaks kattoisin sieltä Netflixistä ja ehkä katon sit viel yhen jakson Teinidraculaaki ja sit voisin antautuu syömään yhen donitsin.......

1 kommentti:

  1. http://www.sub.fi/onedirection/#e/508406d3374029.48775240

    äänestä! ja pyydä kavereitaskin äänestään kiitos <3

    VastaaPoista